12. februar 2012
Publisert av Lars Fredly

PricewaterhouseCoopers blir til PwC og kjører i den forbindelse en landsdekkende digital flyplassreklamekampanje.

 

 

PwC er verdens største nettverk av revisjons- og rådgivningsfirmaer, og kampanjen er del av en global logo- og profilendring. Reklamefilmene er basert på den samme malen, men tilpasset regionalt ved hjelp av tekst og bilder. For eksempel så benyttes en nynorsk versjon i Sogn og Fjordane.  

Den nye logoen skal være bedre tilpasset digitale medier og vil være enklere å bruke.

- Vår logo er en såkalt aktiv logo. Det vil si at logoen kan vokse, endre seg og trekke seg sammen når den vises på en skjerm. Dette er en nyskaping i vår bransje, og de levende panelene symboliserer at både våre klienters verdier og våre løsningsforslag endrer seg over tid, sier adm.dir. Knut Grotli i norske PwC.

Les mer på PwCs hjemmesider.

Klikk her for å se filmen.

Kilde: http://www.pwc.no/no/presse/pwc-ny-logo.jhtml

 

Publisert i media